14 Jul 2021

cacat

https://anchor.fm/ishkira-wind/episodes/Citesc-si-vorbesc-e14ddbr



Despre masturbare/orgasme.

Nu mi-a placut niciodata (nimic)


Despre ego death: pentru mine, nu inseamna sa ma gandesc la alte fetze/corpuri/chestii pe care nu le-as face, in timp ce ma masturbez sau nu. [As fi facut mai mult din [colaborativ-sa colaborez,sa nu fie impotriva vointei mele]  sa ma gandesc la alte fetze/corpuri/chestii pe care nu le-as face daca mi-ar fi fost indeplinite conditiile minime: Pauza, repaus, healing, sa invat ]


Nu mi-a placut niciodata.


Cifrele inregistrate intelese gresit si folosite mereu imptriva mea



Nu mai vreau sa repet


Nu am pentru/cu cine. Pentru altii nici tu nu ai face nimic, daca nu stii ce faci.

Lumina =/= orgasm.


:(


Nu mai ini dati durere pentru ca nu vreau sa fac (orice)



Nu sunt parcata. Daca nu postez -oricate- zile nu inseamna ca nu exist,am murit,etc.,  nu mai vreau sa mi se sugereze ca daca nu postez 'nu exist' ~ Eu nu m-am bagat niciodata cu nimeni la nimic unde lucrurile sa functioneze asa. 


Daca postez nu inseamna ca imi pasa (de voi, de oricine),

Daca nu postez nu inseamna ca nu imi pasa (de voi, de oricine).


Nu mai vreau sa mi se sugereze ca un EL care m-ar interesa pe mine e undeva online si doar daca postez am o sansa sa fiu auzita de el. E stupid/lame. Orice catre care m-ar indruma altii nu e ceea ce caut (nu e ceea ce vreau).





No comments:

Post a Comment