7 Jul 2021

 Hello!

Got response from Youtube:


I'm sad about this mostly because of:
-> Some stuff I put in video description(some of hundreds uploaded)
-> Likes & playlists
-> was my 1st & main YT account (nu stiu de ce imi pasa ca il aveam since 2008)
!Nu stiu ce implicatii are asupra ...What matters :( ~ what it has to do with Time, AI, me getting my period, etc. I'm sad about this, I got some weird hints.

Ganduri din agenda:
de ieri...



06 Marti

I hate you

There's no love here.

Another day in care (pana acum: 20:07) nu am invatat nimic. 💔

Nu dand iei - Cine mi-a transmis asta e pierdut in spatiu. MA DOARE! DE CE? AS PUTEA SA "AUD" CEVA BUN.


~


Nu, nu mai am rabdare cu nimeni.

Nu stiu daca imi voi face un nou cont de YT sau il voi folosi pe cel pe care il aveam ca back-up ~ https://www.youtube.com/channel/UCKV0eKPkWWSnO4rYlkskwdQ ~ E f enervant sa switch accounts. Nu, Draga Google, nu ma plang ca nu e mai simplu, nu vreau sa vad ca trimiti pe cineva care spune ca e aici ca sa ma ajute.  Explicatie: ma refer strict la cum trebuie sa switch accounts intre chestiile pe care le folosesc cu my google accounts (Photos, Play Store, YT, blog, gmail, etc). Am mai multe. Nu sunt incarnari wtf. Sunt niste conturi pe care le folosesc. Cine naiba imi spune ca orgasme? Suna ciudat. Nu cred ca are nimeni orgasm ca sa intru eu in cont. WTF. Dau click pe niste chestii. Nimeni nu simte nimic. 


Poze:














No comments:

Post a Comment