25 Apr 2021

Nimic.

I masturbate, talk & have 2 orgasms:

 In continuare, nu am nici un prieten si toti invizibilii cu care vb de se fac vizibii in moduri stranii incomplete si nu pot medita asupra completitudinii lor pentru ca


cineva


nu stiu cine


alege sa 


minta


in continuare


.



Nimeni nu face nimic.

Nimeni nu e fericit.

Nimeni nu isi da drumul in nici o gaura ca apoi sa se bucure de feelingul reliefului si sa isi imagineze fantezii traindu-le (apoi? =)) ) in REAL TIME.


<3



Nimicuri.




</3


N-o sa ma fut niciodata cu nimeni in vazul tuturor. Sa mai spun cat de gresite sunt...Ce sunt?? Tentatii tentative tendinte CE? ALE unora? LOL

Nu. E altceva ce nu poate fi organizat corespunzator in cuvinte, aici, pe blog.



Poze:










I've been eating people again.



Pretty. What?! What does THIS have to do with orgasms?



Pretty art on a tree ~ could pass as nothing but I'm desperate, right?

Sardonyx eye ♥

Data trecuta aveai gust de ananas.
 Lasand insultele la o parte, nu era o insulta. Incerc sa imi dau seama de ce conteaza toate kkturile pe lumea in care traiesc, si nu, nu ma iau de cei ce alcatuiesc imaginea din imagine cand spun asta. Ceva, ceva, a dus acolo. Si nu un BETA (Pentru ca nu exista Alfa autentic, nu are cum sa existe nici BETA) ~ *sigh*

Iubitoare.


M-am saturat sa tot fug.

Nu am de ce (de cine)

Nu am unde.


Nu am... Nimic.


Tot ce am e imprumutat si poate ca e altceva ce nu vad eu oricum :)



----SAD: Am inceput sa primesc sugestii sa ma sinucid, de preferabil aruncandu-ma de la fereastra. Nu trag pe nimeni la raspundere spunand asta, apropo. Nici eu nu stiu cine mi-a propus asa ceva, dar tot aud la "psychic telephone". Ori sa ma sinucid, ori sa asasinez pe cineva ca sa merg la inchisoare (dubiosenii in combobulatie, demistificarea iluziei? Parerea mea: Nu) ~ Am intrebat: daca vrei sa 'mor', de ce nu ma 'iei' in somn? Apoi, am auzit... Pentru ca aia nu ar fi o alegere. Si am spus, pai nici daca ma sinucid la 'sfat' nu e o alegere. O alegere ar fi fost, gen, acum cativa ani, cand tot ii spuneam cuiva ca vreau sa ma sinucid, nu neaparat din teribilism, nici ca sa atrag atentia, nici ca sa ii testez reactiile. O combinatie a tuturor partilor bune. Si atunci da, am ales, nu m-am sinucis... Nu cred ca prin sinucidere ajung Acasa.

Citez din jurnal: "I'm not scared/fearful But smth isn't right abt this... Taking my own life = bad, not? HOW? I do not belong to the religion I was baptized <into> (HEARD STORIES FFS!) - No? Family? I decided long time ago...Becut...Be cut...(me)...:(. Thank you for...whatever..At times I feel some "help"."


---------------------------

Thanks for reading / whatever.

No comments:

Post a Comment