13 Apr 2021

Podcast (citesc)

 https://www.goddessazra.com/2021/04/podcast-citesc/

.

.

.

https://www.goddessazra.com/wp-content/uploads/2021/04/citesc.mp3


Am experimentat cu uploadul podcastului pe site direct. Ascultam sa vad cum se aude, dupa ce am postat acest post, si mi-a venit ideea sa fac un mic edit sa spun ca DA, eu ma aud acolo, eu citeam, e vocea mea, blabla. Sincer, nu pot sa cred ca traiesc intr-o lume unde e nevoie de astfel de lamuriri si nu gust nici paranoia nici prostia (nu imi place). As discuta ore in sir* despre subiecte gen: define TU (Eu) ~ Pai tu nu vezi draga ca pana si tu iti dai seama ca e Asta, sau Cealalta chestie, in "actiune", deci, ia uite, si asta, si asta si asta si asta. DECI CARE TU? =) Eu, unica, inimitabila, si ogramadadealteatribute pe care numai eu le pod duce cum o fac!

*dar nu am cu cine. Nici macar la nivel experimental. Nu sesizez (simt ~ cu putere decizionala asupra 'conexiunii') persoana cealalta, fiind impinsa sa nu pot respecta cu adevarat, PE NIMENI!

--------------------------------

Podcasturile pe care le inregistrez sunt disponibile pe Anchor, Spotify, Google Podcasts.

No comments:

Post a Comment