8 Feb 2021

about me

 07.02. :( Waiting for Fools to stop messing around. Fericirea ta nu depinde de altcineva. Da, stiu. Dr e ceva ce nu pot intelege pentru ca nu am voie sa ma fac singura fericita. Si nu vad fericirea ca scop suprem ci inner kitchen. ~ Soul Kitchen, haha. Un cantec care mi-a placut. Dar nu prea mai imi place sa ma gandesc la ce mi-a placut pentru ca descopar cacaturi gen keywords cu dublu sens sex aiurea si cum nu e despre iubire si mie imi dau durere pentru ca am ce? ): 


8.02. Cand ma uit la chestii mai vechi pe care le-am postat, ma infurii, dar nu cred ca e cuv bun pt ca nu e despre furie, e un sentiment de 'Nu stiu ce sa fac'. Nu imi vine sa cred de Poveste, Alegeri, cum de, aici , asa, tot, nimic, nici macar minciunile vechi nu se aplica (la cum vedeam lumea inainte). 


I am RAPED 24/7 ~ How dare you say YOU KNOW WHAT GOOD LOVIN' IS to me? 


Podcast: https://anchor.fm/ishkira-wind/episodes/citesc-si-vorbesc-eq3q9m

IMPORTANT ♥

Taci si asculta...

A very important video I made.


Take care & bye.



No comments:

Post a Comment