4 Feb 2021

Sclipiri


Din jurnal:

03.02. I still remember about those chocolates - that climbers used them* as snack. All the guys that mentioned with intention shortbread biscuits didn't make me feel what I felt when I actually ate them. Reverie - cuvant auzit din vant.  Nu stiu de ce sa ma  mai gandesc acum la... Fosti "interese" din past. Chiar nu inteleg. Nu vreau sa repet detaliile. Ce mi-a placut... * -> Atat de mult timp pentru ceva ce suna poveste cursiv progres studiu implementare ( more or less 10 fck YEARS for me, nu stiu ce inseamna pentru voi) bla bla... All in vain, in povestea mea nu a reiesit nimic (scrum). Sa invat... Despre diferente... Am incalzit mancarea prea tare. {Sunt pierduta in inchisoarea cu scarbosenii}... Toti au incetat sa vorbeasca. Nu vreau unul care sa nu inceteze sa vorbeasca sub aceiasi parametri (viata mea). E povestea trista la care viseaza si nu se materializeaza si nu vad cum sa existe Right aici... 4 Right - no trial & error - By Default. Eu visez? Ok... Ce inseamna sa fiu treaza atunci? Lumea arata la fel, mai putin cand inchid ochii si imi imaginez chestii (film oricum - ha :( ~ filtru? wtf..). Nu am vazut semne concludente deci nu pot incuraja si nu ma intereseaza cine cum e in denial - Eu nu sunt, nu vreau sa fiu si nu am nici o optiune cu adevarat deci... Open ass and pussy... What about open eyes? SUnt mult prea trista cand ma gandesc ca "nu a fost nimic". Soul signature... Not rly shown => Sadness & breeding ground for (mental) bacteria. Nu vreau sa repet acelasi tip de poveste cu nimeni sunt mult prea suparata pentru "ce au ales pentru mine" fara sa ma intrebe - Nu a fost un test. 0 progres, every day. Nu stiu ce sa fac... Nimeni nu vorbeste. Cand ma gandesc cu nostalgie la trecut happenings din categoria asta (Richard,David,Dimitar, inclusiv nicknameurile lor si tot despre)... Sadness... Some racing thoughts... Detalii lipsa... _ E inuman sa treb sa "platesc" ca sa mai aflu detalii - Nimic autentic. Deci, ce a fost autentic? In afara de mine, ofc ;). Materializarea... A orice detaliu de gen... Ce am facut - atins - luat, imaginat (ha) = Zero, nimic care sa conteze. Not good food, due to blindness. Nu mai vreau sa ascult povestile orbilor... Vreau sa vb. cu cineva asemenea mie, tot ce aud e NU => nu vreau sa fac nimic, pain and discomfort, waste of everything... Misunderstood everything that's done... Whispers from one's I don't agree with ++ idioti gresit setati... "Iubire carnala"... Sit with me... Bleah! Lumea mea...Lumea lor... Nimic nou... Nici o schimbare. Uzura. Nimeni nu e fericit... Eu nu pot fi eu daca nu visez "la" cineva... Si nu mai suport minciunile / input incomplet pe tema asta. If the best u got I categorize as incomplete input - De ce sa vb cu tine *spiral*. Nu vreau. Am mai zis. Eu=complete, daca am acces la ce imi trebuie si daca te lasi mintit / nu vezi, probl. nu e de la mine, cum auzi... Si orice am face impreuna nu numai ca e degeaba, e rau. Desi nu stiu exact cum/ pentru ce/cine. Nu vreau sa particip {Acum scriu pe blog si sunt bagata la work, nu vroiam sa fac nici una din asta azi, am nevoie de o pauza, nu am avut de cand tot fac chestiile astea, vreau eu sa aleg ce fac daca e vb de facut chestii, nu liste recomandate care nu dau nici un rezultat. Daca pana acum nu a functionat, nici de acum incolo nu o sa se vada rezultate}. Disperarea mea vine de la nici o diferenta in bine, in timp, dovedit iar si iar, scuze, nimic. Nu imi cere sa am rabdare. Imi faci rau... Informatie sau nimic! De ziua mea... Ce? Pana atunci... Ce? Imi e scarba. Nimic din toate astea nu ar trebui sa doara. Nu vreau sa particip daca e (ca si pana acum) despre si cu secretisme. Imi e sila de tot. 

Nu toata lumea ajunge in Rai. Nu e bine sa te joci (nu cu focul - e alta culoare) ca sa "salvezi" aiurea cand stii ca e din setari si nu ai incercat niciodata. Scuzele tale = problema ta, si nu ar trebui sa sufere nimeni pentru asta *spiral*. No words...💔

E luna iubirii... In pula! Nimeni nu iubeste pe nimeni cu adevarat. Fakes everywhere... & pretty "things". I can't live a day like this! Tot ce aud sunt scuze si incapabili. !WTF! 

Trecut??? Found smth artsy in game (Ma jucam Rift mai devreme). Took screenshot.


Got feelies (?)... Got DC (disconnected) - LOL. "In asternut" (?)... WTF... "Come home" on the Radio... Ok... How? Orgasms do not suffice. So? Big man in chains... Magma flowing on his skin but it's an illusion... He doesn't feel hot... In chains... Really? After all this time? <Un motiv> cam aiurea sa visez la ceva ce nu se vrea a fi al meu oricum :(.


Logged back in, took another screenshot, then DC again soon after some bad vibe synchronicities (apropo this is no typical bug report but the type of shit that happens to me because... I dont know..) . Apoi nu am mai putut sa ma joc, nu am versiunea corecta instalata. Ha-Ha-Ha, ok. O sa ma joc alta data...


~

I really like this.

A picture where I'm not roleplaying. I'm just posing :P

Almost smile.

Afara arata ciudat de la o vreme. Imi place.



:D

Am facut paine!

Am pus si extra ingrediente fata de reteta pe care o citisem.






Hehe




Inca nu am mancat...

De cateva zile vroiam sa fac paine, de fapt, cel mai mult am vrut undeva prin decembrie anul trecut cand stateam in sector 2.. Am tot amanat pentru ca lipsa chef fiecare zi e de kkt. Nu ma simt mai accomplished ca am taiat o chestie de pe lista mea imaginara cu dorinte, sorry. Oricum nu stiu ce inseamna pentru voi. Posibil sa obiectez si mai mult daca as sti. Sexingrup NU (MAI) VREAU. Pentru nici un motiv. Sincer. 
Tot ce mi se intampla cand e vorba de undele care conteaza cu adevarat, e stupid/insultator, despre o ea care... Erm... Nu exista... Am mai scris... bla bla... Layers... R guy. NU. Daca era sa fie se vedea pana acum.
Nu mai vreau sa continui sa fac ce am tot facut pentru ca e 'sincer' DACA E GRESIT/ missing information/profit/ceva rau. :( Nu imi cere sa am incredere in tine daca stii si tu ca nu avem cum sa folosim increderea reciproca posibila la Ceva. Sunt mai mult decat suma setarilor mele impuse. 
.
.
.
Pa.


No comments:

Post a Comment