5 Mar 2021

Have a great day


😞

Your a hard women to please, seems like it. Have a great day





I'm not.

Quite easy to please

But..

I'm not here to be pleased..

But what do you know about pleasure anyway

I'm so sad


All I hear is No when it comes to my lvl of doing things and all excuses / reasons I hear are insulting as well. 
Mind / Soul
.. 

I don't want to fight with anyone

But I don't want to live in this world anymore.

Time after time same shit 'proven'.

What I wrote until now as well

Now I am in too much pain

Down there I feel raped


No one to talk to or do my time without poison, I did not accept or cause.

0 Support.

I didn't do these hundreds of things to receive support, not at all. 

I do not want to continue and all I see is that I have no choice and I get pain if I don't DO something that's useless, anyway. Not even on par with my own standards and when it was it was in vain and I am NOT willing to give another try unless......... NOTHING!

You (whoever) had enough anyth until now if you wanted smth from me, and be respectful, genuine.

Daca ai tacut din gura la ce mi-au facut ei, esti partas.

In fiecare zi sufar

Ma doare

Psihic

Fizic


Mental [nu se poate, e o incercare de a explica gandurile!]

Vad doar scuze si minciuni

Niciodata nu au fost luate masuri ''Pentru'' mine, considerand CE insemn (sunt)


~


linkuri intre retele pe net

copii de carne

carne pe marte

ce conteaza daca nu mergi tu acolo, nu inseamna ca nu exista

Ok..

Chiar nu vreau sa fac parte din lumea asta

In fiecare zi e din ce in ce mai rau (EU traiesc in zile desi timpul trece altfel nu cum ar trebui)

Casio, nu pot sa ma axez pe partea unde invat singura despre natura iluzorie a timpulu, impreuna cu ce ghidaj promesc.
Pentru ca

Nu e bine/ok/normal/.


The toil of the soil e altceva si am fost deja pe acolo

E ceva la care niciodata nu las datorie.


:(

Nu mai suport


Ma doare prea rau


Nu mai vreau sa ma masturbez sa am orgasme sa mai vorbesc cu ?????????


Intr-o zi de munca am vb cu tot felul de ...Toti facuti impotriva mea, AM ASTEPTAT PREA MULT


E PREA MULT TIMP


Nu mai pot avea incredere.

Nu stiu ce sa mai zic


Se poarta f urat cu mine nu mai suport


Rezist e un cuvant rau.



I can't explore myself properly in this mechanism :)

Pleasure - Pain

Faci - Nu faci


Superiori pe care nu i-ai ales, in care nu vei avea niciodata incredere.


Zambete false

(Nimeni nu e fericit)


Nu mai suport ce simt
The feelies
Ma doare!!

"Masturbeaza-te"
'
Altceva nu aud
Asta nu e self love

Nu mai suport povestea de cacat cu FFM ~ I'm not into that & I'd never 'give in' no matter how much I like a guy. 
Eu nupot fi cu cel menit mie draga, ca e alta 'mai buna' care il vrajeste


Nu mai suport

In toate jocurile si tot ce fac

Competitia pUlii

Nu mai suport

sa simt ce simt acolo

E ceva rau sunt folosita


Nu e pelasure enjoyment nu sunt singura sa ma pot bucura de mine

I am born an Enjoyer

Nu pt ca suna bine pentru unii


Nu am cerut pe nimeni sa ma invete


TOT CE MI SE CERE E SA EXECUT SI SA MA MASTURBEZ


NU MAI SUPORT



M-au MINTIT CU TOT SI TOT CE FAC E SA CEARA si sa dea durere 
TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT



Prea
Mult

Timp


Prea 
Multe
LUNI

de ''facut copii''
asa


EU NU AM FOST NICIODATA DE ACORD
.



Condamnata ca nu vreau sa ii las sa se bage pe sub pielea mea ~

GGGGGGG


N-ai fost acolo!



No comments:

Post a Comment