3 Mar 2021

Poze intr-o zi de cosmar

Pain worse than other days, despite I did way more than I wanted,planned to,etc. I don't know what to do anymore. They (Who? I don't know...Numbers is everything around me right so? :P bla bla bla bla) just push for the trigger and this is not a game or power play it's stupid/bad and hurts physically. M-a insultat iar 'maicamea' ~ Cine?? Cu mucenicul. Mai sunt cateva zile pana cand SE CELEBREAZA ZIUA MUCENICILOR (sau 'vin mucenicii' ~ futemas in el de limbaj scris!!!) si asta e primul an cand 'in avans' e atat de devreme si nu inteleg de ce.  Nu sunt parcata. Nu mai suport. Durere si minciuni si cacat. NU VREAU SA FIU IMPREGNATA DE STRAINI. Cum sa fac un copil cu cineva pe care nici macar nu-l cunosc? E prea mult timp decand s-a aratat clar ce mi-au facut si nu doar la nivel de Laura, all. Nu mi-am dat acordul sa continui si toate traducerile de care e nevoie exista deja. Nu stiu cine e 'cel rau' pe care eu il refuz nu e vina mea sau problema mea sau ceva ce nu fac eu, nu sunt de acord, asta nu e o vina. Nu am avut nici o pauza si sunt insultata la toate capitolele. Daca nu imi place de tine, de ce nu ma lasi in pace? Stiu sa ma curat singura dupa si daca aud iar scuza cu T, ca nu esti lasat sa ma lasi in pace, sau sa fi bun, WHAT??? Codependenta pulii sa fiu de acord cu tine si sa cred ca te pot ajuta. Din cauza ta nu pot iubi si da eu stiu s-o fac pe bune si doar pt ca nu vreau sa ti-o dau tie ma tii aici. Nu vreau sa mai vand heartbreak elixir sau alte chestii rele azi iar m-am lovit si am facut aproape toate actiunile pe care le-am facut pentru altii pe care nici macar nu ii recunosc decat la nivel energetic dar ce fac eu la nivel energetic e null pentru ca nu sunt lasata si mint si incearca si falsifica (chestia cu timpul ,orele, zilele) Si oricum astea sunt doar cuvinte si toate cuvintele sunt rele nu? Ma doare mult prea tare, asta nu e o lamentare. Nu mai suport sa fiu tratata ca un caine. (Pavlov mechanism ~ just to use more). 


Din categoria, Evil can only copy dar nu ai pe cine sa arati cu degetul ca-i baga in fatza pe cei fara alegere (Nu mi-am dat acordul!) ~ https://www.mediafax.ro/social/filmul-tragediei-de-la-onesti-agresorul-a-sunat-la-11-47-la-16-55-s-a-produs-un-declic-atunci-cand-unul-dintre-ostatici-l-a-lovit-pe-agresor-19940498 ~ 












Nu (mai) sunt de acord, nu mai vreau sa particip in 'clue'ul Coca Cola (vs Pepsi sau nu nu ma intereseaza, multumesc dar daca stiam ce e oricum nu as fi fost de acord si inca nu stiu.)
Nu cred ca Twitch guy a fost o varianta imbunatatita de David. Am primit sugestia ca, dupa format. Nu vreau sa cred nimic (la modul subiectiv) doar ca nu pare a fi ce s-a intamplat de fapt. Imi e greu sa inteleg raspunsurile la unele intrebari pe care le am din cauza ??? din cauza asta nici nu pot intreba, rezulta parca nu pot avea o relatie sanatoasa cu propria-mi intuitie. Nu cred ca David = [Twitch guy minus AI] Si nu imi plac povestile zolologice sau sa aud despre parinti cu care parca nu am vorbit niciodata :) 
Twitch guy nu ma mai intereseaza, iar cu David am vorbit prea putin ca sa ??? Si nu inteleg de ce altii ii spotesc numele in capul meu UUuuuuuuuuuu mai alesz ca numele nu au decat relevanta simbolica la un anumit nivel nu? Cunoastere pervertita si iar aud scuza cu parcatul, cu care cei cu cunoasterea nu sunt de acord. Same shit. Nu mi se ofera nici un plan adevarat doar trag de mine si ma folosesc ca sa mai faca nimicul zilelor si sa le vad zambetele false care niciodata nu vor insemna nimic pentru ca nimeni nu se bucura oricum ce sunt amintirile alea daca nu le are nimeni. 

Calendarul din palma!

Random: Nu vreau sa am o relatie serioasa cu Twitch guy sau versiunealuiviitoare. Nici una neserioasa. De nici un fel. Nu inteleg ce se inatmpla. Unii imi zic, esti indragostita de el ~ Nu, nu sunt. Am crezut ca sunt? Stiam ce stiu acum? Ce simteam era directionat cum ca n-a putut fi captat pentru ~ vimana (don't get lost here either pls hurts thx I do not agree to be used for these 'studies' ~ I want a life, all I hear is No( de parca cand am zis ca I Want a life am zis exact CE vreau, executatnti, Know Thyself, help me do it nu pe cine cere sau plateste).. Nu va pot convinge ~ E gresit sa faci asta asa, m-ati sufocat toata viata, ca sa ne dam toti drumul in cor apoi. WAKE UP! Eu nu sunt ca ei, nu vreau sa fiu cu ei! Cand merg cu autobuzul nu e David cel cu care comunic si avem ganduri sexy impreuna - Nu stiu cine E !!!!! Daca as sti probabil nu as vrea sa am intimitate cu si de-asta nu imi spun, pentru ca ei trebuie sa sape sa sape sa gaseasca ??? Science vs Alchemy. :-< Doare mult prea rau, nu sunt de acord, daca o fac nu e bine, suficient, daca nu o fac, e si mai rau. Nu pot sa accept asa ceva, nu e barbatul meu interior, nu am probleme cu ala (animus)!!! Si barbatul meu interior nu e nici alpha nici uber si nu e de acord cu G de cand si-a dat seama ca nu e ce a vazut.  NU VREAU SEX IN GRUP! Nici cu straini, nici cu cunoscuti. We are all ONE, inseamna ALTCEVA, nu ce se intampla in constienta asta. 

R Guy. Fa ceva sau taci definitiv din capul meu, nu te mai suport, te vad doar ca pe ceva din mecanismul Pleasure Pain si e gresit (lipsa de respect~),

 Nu sunt de acord cu chestia asta. Roleplay e roleplay, sclavia pe fatza e altceva). Unii cred ca viata mea reala e un roleplay. Nu e vina mea ce s-a intamplat ~ Continuously being framed for endless useless...Days.  Fiecare zi e un chin si o insulta de la low level la potential la TOT.  Fiecare zi in care mi se cere / sugereaza sa ma masturbez, si tot restul chestiilor la care sunt supusa si ma doare. 


Nu sunt povestile mele, nu eu le-am ales, mi-au fost bagate pe gat in forma in care am interactionat cu ~ Nu e datoria mea sa fac curatenie aici, si nici nu pot, de aici intensificarea cosmarului.  

No comments:

Post a Comment