28 Oct 2020

Faptul ca

 Faptul ca exista o posibilitate ca maine sa aud altfel muzica asta (deja am facut-o - sunt doar niste note muzicale, sunete, care suna intr-un fel) imi face ziua de azi atat de singura.


https://youtu.be/O7dTbZeg7GE I orgasmed when song Manhunter was playing on the prime thanatos youtube channel live stream ♥ Nice 'co incidence' There is no coincidence ofc but hey I really like this music there's a long time since I got this fascinated.

However, I did not like/enjoy (want, etc) what I was thinking about as I was masturbating while that music was playing. I'm trying not to me missunderstood. These numbers, those numbers, over over, WTF IS HAPPENING?

Cum adica daca public ceva aici - spatiu?
Eu inca nu stiu ce inseamna BLONDELE. SIngura explicatie pe care am primit-o = ceva legat de locomotive/mult steam. WTF? Ce sa inteleg din asta? Nu, nu am inteles. Blondele la care vrei sa ma gandesc 'sunt' femei (arata asa) deci... Prezente in toata realitatea mea combobulata, indiferent ca  aratau bine sau nu, mai.... Innebunesc... Jocul asta cu keyworduri... WTF. Real e real, virtual e virtual. Pe mine Virtualul m-a invatat despre coding &co < > . , .. h |
T
T
MEMORIES!
Ur Dreams, Girl, Ur Dreams.
(?)
Inca se mai joaca cu mine asa.
Sunt f suparata.
Si sunt satula de ce se intampla in ultima perioada.

I
need
a
break.

I'm
not
asking
ppl
to
throw
1000's
at me

But
.
.
Some 
decency?

No.
I'm not allowed to have a life.
Why?
Because I know how to love
Why, and all the menu.

,

Ce inseamna pentru tine
O virgula?


Dar 1 (un) Orgasm?


Dar urina?


Si ce-i cu atatea invocatii ciudate de organe in ultimul timp?


De ce conteaza de cate ori o fac la rand?

Inca nu am inteles.

 E cineva treaz?

Da.
Si stie ca eu visez.


=)


Eu tot nu stiu.
Serios.


Eu inca am impresia ca astia tot vor sa ma masturbez ca sa ne faca rau la rand. Nici un alt motiv. Avem ce treb. deja. REPet ~ I am a Hermit (pt mine conteaza viata, nu reputatia). Pt mine Viata nu da cu Minus. In orice situatie fac ceva bun daca sunt lasata in pace. Niciodata nu a contat ca gasesc aia pathwayul sa aud eu cuvantul/cuvintele care deranjeaza in cap. Nu ma intereseaza in ce script. I'm not the one that was wrong. (I would've admitted ~ I WAS CLUELESS - and that is not an excuse. Pointless to make hypothesis now. As long as the 'males' are Coordinated by those... Silly things. = BAD. Women are not like that! Up down Sides what? Not my fucking problem or responsibility, Ubermen. I don't want to be with U. I am in love. And it would be v unfair towards you to 'give u false hopes'. :( U can't be him. Energy is a word. Electricity, a concept. A dream, just like the rest of the things I dream about. You don't know. You're just as stuck as I am. Limited. Promised things, sucked from. "Created" for. How do I know? Cause I've been om many steps. up and down. And all I know now, is that most of the reality around me is a lie that simply wouldn't be, if The Dreamers had A (o) Choice.

Root causes
Root causes
Root causes


Nu prostii dinastea.

Care
sunt
puse
acolo
ca
sa
ne
tina
pe
toti
Prosti.

.



No comments:

Post a Comment