27 Dec 2020

Cuvinte...

 Mai devreme am fost pe afara... Nu aveam nevoie de nimic in mod special. La intrarea intr-un magazin, am fost atentionata de Dl. Paznic sa imi pun masca. De obicei nu ezit sa port masca pe afara, ca doar e musai, nu? Dar azi am uitat-o in buzunar. Ploua si simteam ca nu pot sa respir cu masca pe fata. Bun.. Domnul a fost amabil, m-am scuzat si m-am intors cautand masca, sa mi-o pun ca sa pot intra in magazin. Pana sa termin, s-a intamplat ceva ce nu am chef sa descriu in amanunt (e vba de o alta muiere interactionand cu 'Paznicul') ~ M-a intristat aceasta intamplare, cometitia pulii... Eu nu am competitie :) ~ Daca nu ma crezi, nu ma intereseaza. Nu spun asta ca sa fiu crezuta. Spun asta pt. ca stiu si pt ca doare (Nimicul dintre noi).


Pa!


No comments:

Post a Comment