11 Dec 2020

Gânduri

Din jurnal
10.12. [...]
Am ajuns sa vb cu tine asa...Degeaba... What tides? Nothing... Hurts too much... Fa ceva, macar sa iti inteleg NUurile, deja mi-ai zis nu si la asta... De ce? CE VREI DE LA MINE? Nimic nu e niciodata suficient... 
[...] Eu nu am ce sa fac. Sunt ca ei, nu sunt ca ei... Pt cum sunt eu, ce e? 
[...]
Cum sa iti fie dor de mine daca nu esti nicaieri? Fețele vorbitoare... M-am săturat de ele... Vreau o pauză... Parcă suntem intruși în mințile noastre, între ele... Deci..
A partner in crime is all I want, but no hidden catch (stupid game)...
You have so much data about me & u still don't know why I hurt...U show me | - | which might sound true but... I'm more. Eu ar trebui sa aleg ce salvez si ce sterg... Din mine... Nu altii... Mai ales altii care nici macar nu ma cunosc / n-au de-a face cu mine... Sunt la fel ca acum 16 ani. D.p.a.d.v. Cum mai, cum? Atata timp...Degeaba...

[...]

Eu cu cine pot vbi? Vad ca astia TOTI nu fac altceva decat sa cante in struna Altcuiva... Lupta? There's NO LOVE there... In iubire, nu e niciodata nici o lupta... Nu mai vreau sa traiesc ca sa experimentez astfel de minciuni, scenarii, umilinte.
 ~
I'd put my heart on your nightstand... If only you would listen... With no hidden ears. (Fucking my ex's meat suit it's not u! Magic is not done this way.

[...]

Oricum ai pune problema, daca joc teatru, hranesc ori pe unii, ori pe altii, cu care nu sunt de acord. Simt... Deci... Ce imi ramane sa fac?


Pics of my feet.

Be well!


No comments:

Post a Comment