18 Dec 2020

Cooking with Laura

 Small sequence.


Reteta personala - CIORBA.

Varianta: cu pui si smantana.

Ingrediente: 4 chicken wings, 2 onions, cooking oil(I used sunflower), turmeric, seasoning, Himalayan salt, Borsch (1L), 1 cup cream (20%fat), 4 potatoes, handful of fresh parsley, 

Timp de preparare: Necontorizat. {>60% a good time }

Am calit ceapa in putin ulei, am pus si niste turmeric, apoi am adaugat apa, aripioare de pui si baza pentru mancaruri cu legume deshidratate.

\/\/\/\/\/\/ Morcovii

Cartofii

Pozez ingrediente

In timp ce gateam am baut ceai de macese - f bun.


Dupa ~ o ora si jumatate, am decis ca e momentul bun sa scot carnea

Am adaugat restul ingredientelor si patrunjelul proaspat taiat


Am lasat carnea la racit



Amestec

Amestecand...

Am dezosat si maruntit carnea, apoi am adaugat-o la ciorba.


}{



Am adaugat smantana.

I'm not crazy, I just like art.

Am omogenizat

Am descoperit ce se afla in spatele frigiderului din bucataria asta:

Si cat curent am consumat in mai putin de o luna (aaaaa ~ 50) WTF.
Cei din familia mea {costumele de carne(?)} ii ziceau "Lumina".
E masurat consumul de curent electric.
Electricitate.
Pe factura scrie: Energie electrica.
In biserica am vazut teancuri cu Ziarul Lumina.

I'm confused.

APA?
Care apa?
Si ce legatura au toate astea cu 'faptul' ca sunt eu parcata. (?)
O aparenta ciudata.
Sigur e ceva aiurea, dar atat de usor de descifrat, daca...
:-<


Almost done

Adaug TAITEI CU OU ~ 

Rezultatul final

Foarte buna ciorba,

YUMM.
{Eu prefer ciorba cu putin mai putina grasime, dar e buna si asa, mai ales pe vremea asta ;)}

💆

Be well

Happy Holidays 

[What do holidays mean for you, anyway? ;)]

Time off 'job'?

Family?

Tradition?

Hmm...

But you're...

Oh wait..

You never mentioned...

You can but

There's something else.

Hmm...

♥ HAPPY HOLIDAYS ♥

Ishkira.


No comments:

Post a Comment