27 Jan 2021

Care parte din NU IMI PLACE SA O FREC nu intelegi?

Podcast: https://anchor.fm/ishkira-wind/episodes/Vorbesc-si-citesc-epha8q

Nu am chef sa scriu. Inainte sa adorm azi-dimineata, am simtit ceva ciudat si ma gandeam... Dar nu puteam sa simt sensul,directia, WTF. Am I falling down or floating with my back up ~ foarte ciudat.

...

lalalalalaaa

degeaba

:*



Pa 

Aaa

stai sa caut un cantec sa dea bine

ca e naspa daca nu ii please pe aia (SORRY DAR I HAD ENOUGH - TOO LONG - ZERO RESULTS

~ Era o vreme cand imi placea muzica ~

Si acum mai cant cu placere din cand in cand.  Dar daca nici macar o zi linistita nu pot avea, cand vad cum totul este o bataie de joc la adresa a ce conteaza cu adevarat. CONFORM CU TOT. Ce cauti cu scuzele tale AICI? Altii nu au scuze si nu ma pot gasi. DE CE? Ce s-ar intampla DACA? A TRECUT PREA MULT TIMP! Care e faza? Momentul prezent este o binecuvantare doar cand e convenabil la calcule, am mai zis asta de n ori. Nu am parte de el :) Ma tot lovesc de 'omul' antiteza ~ WTFFFFFF

There's so much to do, I can't sit and watch this SHITshow anymore Shhhhhhhhhhhhhhh ~

Dar ce e totul oricum :) Eu cand puneam /// insemna o zgarietura jucausa.)


I don't like Eddie\
I like the radio,
some chords,
Some aspects of the singers voice.
Cand vine vba de my ex Ed, nu il vreau inapoi, nu sunt suparata, nu vreau sa mai am de-a face cu nici un fost, astia ma terorizeaza si nu inteleg de ce, dupa atata vreme, WTF. Nu mi-a placut ce am facut oricum nu mai tin  minte, mi-a placut de tine dar nu as vrea nimic inapoi. Ai plecat si mi-ai zis sa plec. N-ai zis nimic ~ Numai aiureli.
Astia isi bat joc de mine cu COME BACKUL pulli... Dar dupa atata timp nu s-a inteles de ce, doar ca sa mai continuam cacatul asta... Inca  ... amountof insert_preffered_segmentoftime_here

HAI PA.

PS: Nu imi place sa scriu despre fosti si nici sa ma gandesc la situatiile din trecut / nu inteleg nimic nou ci nu suport totul din ce in ce mai mult cand vad cata prostie.... In .... Nicinustiucee.


No comments:

Post a Comment