31 Jan 2021

Nu vreau sa fac sex in grup cu straini.

 Si nici cu cunoscuti. 


Asta nu inseamna ca am eu o problema sau ceva de vindecat. Motivele pentru care inca nu intelegeti sunt aceleasi ca si atunci cand mincinuile erau deghizate un pic altfel, oricum e nimic. Eu nimicul asta nu-l mai suport. Nimic nu mai imi place. Real gratefulness and nothing to do with it :) Health wealth and all the nice things that you never seen I (already) have. What I want is not what they want (me to want or whatever....Sunt profund dezgustata.).

Expresivitate? Podcast: https://anchor.fm/ishkira-wind/episodes/Long-talk-epn9b7


Imi da mereu cu eroare cand incerc sa inteleg ca tot ce fac (efort/vointa/gowiththeflow/whatever type of ...) e nimic. Intentiile bune adevarate = ascunse. La ce am eu acces = rol jucat mai mult sau mai putin prost dupa modelul real. Si nu traiesc in ani ca sa se imbunatateasca sau whatever rolul sau jucatorul ca apoi sa aud alte scuze din diverse categorii pe care oricum nu le vad pentru ca #Occult used wrong (de ce? cum de? e imposibil de calculat, TREBUIE sa fie despre altceva.). Imi e atat de scarba sa ma cobor la nivelul lor si nu e din cauza ca am o perspectiva limitata de Laura :) Repet - ma deranjeaza ca imi aduci asta in vedere, dar simt ca nici tu nu esti lasat sa vezi cum nici eu, minciuni peste minciuni. Nimic care implica eu masturbandu-ma in nici un fel nu a dus si nu va duce nicaieri, e doar o pierdere de... Ce? Timp si mai ce? Timp sau ce? Ce???? Sa facem spatiu pentru ce? TOT CE FACEM E SA ne facem nevoile in el, zero respect, taine uitate, calcam pe tot. Nu au avut dreptate doar miroseau frumos, 'inteleptii' intrupati pe care eu i-am vazut ca oameni si nu am pus asta o secunda la indoiala cand interactionam cu ei. - NOT MY PROBLEM. 


It's rape, not AWEthenticity, with juices flowing and Enjoyers

Black cock guy: I mean that women who are sexually frustrated can find great pleasure in having their 'pipes' cleaned.

Me: WTF

Black cock guy: usually pipes are in the pussy and ass.

Black cock guy: clearing of the pipes can clear all tensions as well 

Black cock guy: it's good for the mind, body and soul

Me: ♥

Nu sunt frustrata. Nu am mancat niciodata. Nu incerca sa iti imaginezi cum se simte sau ce inseamna. Calculeaza, te rog. Multumesc. Nu de la tine pot capata ce am nevoie, dar daca calculezi, macar e o sansa sa ma lasi in pace, sa nu ne mai certam atat degeaba. Timp pierdut, nimic, nimic. Tot ce 'iese' e acelasi cacat (nimic), aceleasi zambete false, aceleasi minciuni. 


Am ajuns intr-un punct in care imi vine sa plang cand ascult cantece care imi placeau, nu pentru ca m-au vrajit ci pentru ca stiu/simt/ ca nu e nici o sansa sa experimentez (experience) ce am nevoie/ ce vreau/ la ce sunt buna/ pentru ce sunt facuta, etc. considerand circumstantele actuale aka tot ce imi amintesc din viata asta, indiferent de ce invat, nimic nu se schimba in ordinea interioara. That's why I am so dissappointed. Not hopeless. Way worse, while I do have heaps and bounds of what would be read as hope, So it's not hope+ that I need :)

Nu mai suport sa aud cuvintele goale. Toti indragostitii mint, pentru ca e vorba de altceva, si nu e vina mea ca citesc gresit, m-au folosit pentru modul meu special de a 'citi' ~ asta nu ii face pe aia reali. WTF. Nu mai suport. Nu mai imi place nimic, nu am parte de nici o alinare cu adevarat, imi e scarba cand ma fac astia sa chicotesc automat. That's not having a good time. Cheia nu e sa asteptam pentru nimic. Astepti = esti mintit si profita de tine. 


De ce sa o mai fac inca o data, iar, iar, mereu cand am facut-o si am simtit ce simt a fost degeaba, nici o scuza nu e valabila, demonstrat deja. Nu mai suport. Este otravitor, nu am vazut nici o diferenta pas corect tot ce vad = insultator. 

E prea mult timp de cand tot fac asta degeaba, that's why I'm so alarmed and giving off some 'off' signals. No other reason! Cumulative => The same shit.




Cand a fost cutremur, ma masturbam ma simteam oribil si nimic nu s-a schimbat de atunci desi unele minciuni au fost impacate (pe dracu impacate, nu s-a intamplat nimic decat umilinta - BUG? HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA ~ No. - Nu exista bugs in sufletele oamenilor iar al meu a fost sfasiat non stop de atunci. Nu sunt o masina iar corpul meu e ceva mai mult decat o simpla maCHinarie pentru sufletul meu, nu e treaba mea sa aflu pentru ca ma mint non stop cu fiecare ocazie la fiecare nivel, il bat si nu primesc recompensa pentru care am inceput sa ma joc, pe intelesul incapatanatilor ` stiti voi, nu e vina mea..)
Absolut nimic. Nici macar o data de atunci si tot prin ce-am trecut nu am primit ce trebuie. E inadmisibil. 
Imi e scarba de tot : ce numarati voi, la mine nu se pune. 
Va rog nu mai imi dati durere pentru asta, nu programatorii vostri au dreptate, DACA AVEAU , calcule simple: nu era asa, acum, 'aici'. SIMPLU! ~ https://youtu.be/E8Js39Hoyec ~


I HAVE NO ONE TO SURRENDER* TO.
I CAN'T LIVE WITHOUT SURRENDERING.
 
Ti se pare ca ma victimizez? (This is no self defense) ~ RE citeste, te rog, Executantule. E un adevar in care sunt incarcerata care nu prea are legatura cu Adevarul din cauza celor care actioneaza in moduri similare tie, si nu, nu va blamez, vreau doar sa part ways, sunt luni de zile de cand scriu despre asta, si tot ce aud de la voi e galagie. Cica linistea era printre setarile voastre initiale, deci ar trebui sa stiti deja :) ~ * sa surrender nu are nici o legatura cu fakeshitthunderTrigger "proof" - (*giggles* ~ NEVER proved anything, regardless of what some fish are singing. some or the? I DON'T WANT TO LEARN MORE ABOUT THIS ;) ~ I have my reasons.) - SORRY! 

Lips.

blabla

Ce bine ca nu mi se vede privirea din poza asta.

Scaun intre picioare.


Sa traiesc degeaba ca proasta sa ma masturbez la diverse 'cues' si sa pun asta pe net nu inseamna ca I surrender to anyone. Nu este ce am nevoie si e imposibil sa fie ceva care contrinuie la solutia de care avem atata nevoie, fiecare in felul nostru. 

Sa traiesc degeaba ca proasta sa ma masturbez la diverse 'cues' si sa pun asta pe net nu inseamna ca I surrender to anyone. Imi face rau si nimic altceva. Probabil si altora dar nu sunt lasata sa vad.

Te rog sa nu ma contrazici, am facut destule pentru voi, nu s-a vazut nimic. Asa va fi si de aici incolo. Esti mintit si folosit. Nu stiu ce inseamna Be a Hero. Eu nu am ce face. Nu vreau sa mai simt chestiile alea, nu mai pot sa traiesc fara sa visez, ma sufoc, nu mai vreau sa ii constientizez, nici macar in zilele in care 'imi dau cu lingurita'. E umilitor, vreau sa plec, nu am unde/cu ce. ðŸ˜‰

Nu cred in varianta cu negresa care stie ea ce stie pentru ca am aflat ca oamenii aia nu exista :)
M-au folosit si cam atat, restul detaliilor, sunteti toti folositi, nimic altceva, orice detalii care ies dintr-un evantai care se deschide nu inseamna nimic, nu e variabila acolo. Sunt niste setari. Imi e scarba.


No comments:

Post a Comment