24 Jan 2021

From within


I need to be cleansed
It's time to make amends
For all of the fun
The damage is done

And I feel diseased
I'm down on my knees
And I need forgiveness
Someone to bear witness

To the goodness within
Beneath the sin
Although I may flirt
With all kinds of dirt

To the point of disease
Now I want release
From all this decay
Take it away

And somewhere
There's someone who cares
With a heart of gold
To have and to hold

Deftones - To have and to hold (lyrics from metrolyrics.com)

~

Poze:

Chrysoprase on hand.

If only...

I saw something familiar.

Melting strawberry vanilla lollipop.

Look at them holes.
















Din jurnal:

22.1.2021 Same. Shit. Pain. Prompts to masturbate / orgasm. Nu am nici macar 1 motiv. Chestia aia cu mancarea e  o minciuna - Nu imi pasa a cui. Nu e datoria mea sa dezleg acest mister. Nu am de ce sa mai fac lucrurile ca inainte. Nu vreau sa mai  postez online, n-are nici un sens. Pot sa vb. cu mine si altfel - Toate motivele pt. care o faceam inainte = minciuni sau parti din minciuni si mai mari. Nu am cu cine sa vb. oricum. Daca as fi vazut o (una,1) SINGURA diferenta pana acum, as avea alta atitudine. Toate motivele pe care le aud = gresite, care duc la greseli (chestii rele - degeaba = rau!), sau same as before - nothing. Nu am nimic de zis / aratat mai mult decat tot ce mi-a fost luat deja cu forta. Nu conteaza pt. mine cine e responsabil, pt. ca nimeni nu a fost cu adev. sincer/deschis, fara scuze. Ultima sesiune de orgasme a fost oribila. Imi e scarba de gandurile alea. Zero orice benefic oricui, indif. de iluzia pe care o "alege". Tot ce aud in cont. = NU. NU. NU. Nu am cum sa mai continui, pt. nimeni, in special daca aleg "scuza". Detest tot ce simt daca nu stiu ce e in punctul asta. De prea mult timp zic aceleasi chestii. Degeaba. Nu de dovezi am nevoie (Pt. ce?). _Altceva. o (una,1) SINGURA diferenta ~ E Altceva..! Si ar fi suficient. Fara? Zero. Nu, ms!
Orice fac, I feel bad, si nu conteaza any form of fake shit automated praise or whatever shiny. Daca tot ce gasesc e altceva de facut, NU! Am zis cum am putut si e imposibil de pus in cuvinte... I need a break... A real one... A REAL one... Nu minciuni ca pana acum. Nu mai vreau sa ma simt exploatata / mintita. Nici o scuza nu e nu e cu adev. adev... Deci nu pot lua in serios toate variantele care mi se arata si nu pot sa traiesc fara sa iau macar ceva in serios. Nu am cerut imposibilul ci doar strictul necesar. Nu sunt depresiva, tristetea mea a altceva... Azi... Cacat... Maine... Bleah! Aaaaa! DETEST, si, imi fac rau toate cacaturile la care ma gandesc ca sa "ajung la" orgasm. Ma doare. E prea mult timp tot, mi-am facut rau prea mult... Satula de toate fetele/minciunile. (Twisted partial truths = LIES) :(
Tot ce aud la psychic tel = SHIT, ppl that I don't want 2 talk to [ I NEVER seen a True Hero in my life!]. E din setari, cine nu a inteles pana acum, nu are cum... Niciodata nu mi-ar face rau.. Cine stie ce se intampla cu adevarat. Si niciodata nu mi-ar cere sa imi fac rau fara macar un motiv clar... {Ala cu educatia e o minciuna/ motiv: nici voi nu stiti de ce faceti ce vi se cere, pe toate nivelurile unde e intalnita chestia asta, si nu pt ca sunt L - adica nu e pt. ca nu vad corect la nivelul meu - Nu ma intereseaza ca nu am 'dovezi', ca si pana acum, niciodata nu insist fara motiv cand doare ceva...Tot ce aud e acelasi NU. NU de la mine capeti ce esti programat sa ai nevoie eu nu sunt programata cu Menirea mea. Stiu ca nu intelegi, dar te rog, intelege, NU vreau sa te mai aud, nu vreau sa mai avem nimic in comun, nu vreau sa mai vorbim, nu tu esti cel pe care il caut si nu ai nici o legatura cu el, indiferent de tot ce vad. NU vad decat minciuunile lor oricum. Sau ale celorlalti, sau ale... Cui? =)}. Degeaba, tot. Degeaba traiesc. M-au mintit cu tot, si aparent tot ce vor de la mine e sa imi fac rau si sa mint [FIECARE ORGASM E O MINCIUNA!] -aici poate ca nu vad corect din cuza nivelului la care sunt dar am calculat deja in ce conteaza pentru voi si imi da mereu cu Eroare, deci nu asa treb sa fac lucrurile - tot ce fac e sa imi fac mie si altora rau asa. Nu asta e solutia ci setarile alora, Nimic ce sta in puterea alegerilor mele mici, pentru ca, repet, nu am nici macar o alegere reala. Adica ceva care chiar sa schimbe ceva. Desi sunt cine sunt! This is too stupid to calculate over and over in search for possible whateveryourewastingurtimeon to 'save others' or 'help'. ALL SHIT HERE! ALL. Till the end of time :) 1234 to you too! I have no idea what that means for you. 
23.01.21 Ma simt groaznic.
Am visat ca o fata de care nu imi placea (don't care bout the reason - avea un aer similar cu superioara mea de cand am lucrat la Dodo) _ Facea o schema, din care eu am inteles ca Nume ex: Andrei, Alex, Razvan, etc (nume de baieti cu care am avut_whatever) were feeding into something like a TREE 
>--------< . Nu am inteles exact. Makes me sad; makes all I said till now even more "valid" (if that's even possible - lol). ADICA: Nu vreau, nu ma intereseaza, nu sunt de acord, Ceva e f. (!_ gresit chiar daca nu vad exact ce_ Nu suntem pe drumul cel bun, nu e nimic de reparat la >--------< "configuratie" [Si sunt sigura ca nu spun asta aiurea desi nu am inteles exact - Simt]. E din setari. Ceva gresit cu care nu vreau sa am de-a face DELOC - cum nu am vrut nici in Trecut si nu a contat de ce niciodata si parca nimeni nu m-a ascultat :( ! Toata viata m-au chinuit din cazua ca nu au inteles DE CE ul. Nu e ceva unde eu sa pot face nimic nu e domeniul meu n-am nici o alegere 24/7 RAPED = Me... Nimic altceva. Imi e scarba de tot. Nimic autentic, nimic bun prietenos etc "aproape". Stuck here not because of me or anyth I did... Nu pot sa stau de vorba cu cine vreau, unde simt ca e benefic pt ca "vorbitorii" se schimba mereu dupa calculele altora (care GRESESC! LIARS). -> Because of them (it's an arrow not blaming) NOW I only see CLOCK faces and their FECES. NOTHING good anymore. 💔
Aplicatiile alea nu inseamna nimic. - nu am invatat nimic - Tot ce am facut = umilinta si timp pierdut si cacact cu durere (a mea / a altora). Zero altceva. Minciuni layered cake. Zero altceva. Sufletul se pierde printre minciuni. Solul meu fertil nu a fost niciodata inteles _ Menire. Nu ai cum sa schimbi sau sa furi. Cuvintele dor. Tot ce fac astia e  sa ceara. Eu am cerut un singur lucru si nu sa mi-l faca ei. Mut.


* De multe ori am visat (cosmar) ca nu puteam vorbi, ceva similar cu imaginea asta din Matrix. Nu, nu m-a marcat sau ceva, si era chiar mai rau in visele mele, acea pelicula era ff tight si nu se desprindea in mai multe fasii - Foarte chinuitor. 

Mi-au aratat ca nu ma aude nimeni. Nightmare si nimic altceva; sistem automatizat de muls vaci invizibile :). Zero altceva.  Te uiti in oglinda si tot ce vezi sunt minciuni neadevaruri si timp pierdut.✝

Am facut imaginea asta in Glitchlab.

Ramai cu bine, oricum nu stiu cine esti. 💋


No comments:

Post a Comment