14 Jan 2021

dream fragments

 

:*

Beautiful

"How soon will I be able to trust again?"
How soon is now(?)
I trust now.
Everybody wants my love & nobody really wants my love, at the same time, is not the paradox that History was built for.
*deep sigh*


Corner

2 Leaves

L.


Pretty




.
.
.

Dream fragments:

Ar fi trebuit sa fie o priza (punct de alimentare) pentru un radio mic. (?) dar erau 2 lampi/becuri invers, prinse aproape de tavan. Aratau ca niste cupe/pahare ciudate. O tanti mi-a spus ca nu sunt suficient de inalta ca sa ajung acolo, dar am vazul locul ala de mai multe ori si puteam sa ajung acolo fara probleme...

O certam pe o fata din trecutul meu, credeam la un moment dat ca suntem prietene. Ea si 'Madre'... Dupa atatia ani, tot nu esti vindecata... Grup de tipi mi-au zis, aaa, sa o cunoastem si noi - Nu stiu cine e, in mod cert, nu e cineva cu care (mai) vreau sa interactionez. < Toata viata am fost inconjurata de astfel de paraziti, atent selectati pentru fiecare domeniu, eterna scuza, minciuna,_> M-au mintit prin tine, ca sa vizes frumos, sa mai aiba ce 'manca'... Dar asta nu e mancare adevarata, pentru ca eu nu am fost concepuuta asa (?). Am mai vorbit despre asta, este o neintelegere F MARE la mijloc, mai mare decat toate penisurile la care ma gandesc eu cand ma masturbez. Nu ai cum sa faci asa ceva unor oameni, sa ii tii adormiti in minciuna, nu, asta nu e cultivare, nici scoala. 

Un tip simpatic (teste ciudate in ceea ce priveste ce simteamcredeam fata de el) s-a apropiat de mine cu burta/pelvisul, si pentru un moment, am vrut sa pun capul acolo, sa ma 'odihnesc'. Nu am mai atins corp de tip de atata amar de vreme, si parea atat de real, ce ocazie buna. Amenintator de aproape :) Dar am simtit ceva si instant eram cu el in alta camera (un hol), amandoi in picioare. Eram trista pentru ce simtisem si i-am spus ceva de genul: Tu nu simteai nimic cand eu simteam toate chestiile alea. Tu simteai doar ce simteam eu, si prin asta te hraneai. Dar nu era nimic autentic (mecanism intrinsec de hranire prin simtire ~ cum ar fi trebui sa fie, ca sa nu vampirizeze ...???) ~ Asta m-a facut f trista si, desi as fi putut sa continui, chiar imi placea tipul, stiind ce am vazut, nu am putut. M-am saturat de nimic.



[...]

"Practricam o alchimie pe dos - atingem aurul si-l transformam in plumb; atingem versurile pure ale experientei si acestea se transforma in echivalentele verbale ale aiurelii si ale bazaconiei.

-Nu cumva esti nejustificat de optimist in ceea ce priveste experienta? l-am intrebat eu. E intotdeauna chiar atat de aurie si poetica?

-E in mod intrinsec aurie, starui Rivers. E poetica prin natura ei esentiala. Fireste, insa, ca daca esti varat pana-n gat in aiurelile si bazaconiile pe care ti le servesc formulatorii opiniei publice, vei avea automat tendinta sa-ti corupi inca de la sursa impresiile personale; vei recrea lumea cu imaginile propriilor tale notiuni." 

Aldous Huxley

No comments:

Post a Comment